Platforma przetargowa (e-zamówienia)
1. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie informuje wszystkich zainteresowanych Wykonawców, iż korzysta z elektronicznego narzędzia komunikacji z Wykonawcami, tj. Platformy Przetargowej.
2. Informacje o postępowaniach dotyczących zamówień publicznych znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, przy czym w przypadku prowadzenia postępowania za pośrednictwem Platformy Przetargowej dokumenty związane z postępowaniem będą dostępne na Platformie Przetargowej.
Przy poszczególnych postępowaniach zostaną umieszczone przekierowania do Platformy.
3. Bezpośredni dostęp do Platformy dla Wykonawców znajduje się pod linkiem:
https://mopr-bytom.logintrade.net/rejestracja/
Dostęp do Platformy dla Wykonawców jest bezpłatny
4. Postępowania umieszczone na Platformie Przetargowej będą prowadzone w następujący sposób:
- na Platformie będą umieszczane dokumenty podlegające publikacji (między innymi ogłoszenia, SWZ, druki do pobrania, wyjaśnienia treści SWZ, informacje z otwarcia ofert, zawiadomienia o rozstrzygnięciu/unieważnieniu postępowania, informacje o wniesieniu odwołań)
- komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami będzie odbywała się poprzez Platformę, z uwzględnieniem regulacji zawartych w specyfikacjach warunków zamówienia (SWZ)
- składanie ofert będzie następowało poprzez Platformę, w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
5. Szczegóły dotyczące sposobu komunikowania w postępowaniach będą umieszczane w treści specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) dotyczącej danego zamówienia.
W przypadku pytań dotyczących korzystania z Platformy lub problemów technicznych prosimy o kontakt z Logintrade S.A., która obsługuje naszą platformę
Wsparcie techniczne dla Wykonawców:
+48 71 787 35 34 (pn - pt: 8:00-16:00) lub
helpdesk@logintrade.net